11 juli

Vilken underbar helg! Allt har varit så jäkla kul förutom att gårkvällen slutade i tårar. Men det går bra ändå. Idag har vädret varit på våran sida så efter att Carro kommit och väckt mig har vi varit på stan en sväng och sen åkte vi till Hampen för att bada. Jag vill så gärna vara ledig imorgon också då det ska vara 26 grader och sol. Men icket, nu är det en "måndag-tisdag-onsdag-torsdag-fredag-lördag-vecka" igen. Bara att bita ihop och tänka pengar, pengar, pengar. Tror dock inte det kommer vara så full rulle imorgon eftersom folket kommer vara utomhus.

Över 100 bilder är tagna med min iPhone så det kommer en så kallad "bildbomb" senare. Nu ska jag ut till stugan för att äta middag (hoppas på grillat!) och sen till stan igen för att busa med friends. So long!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0