1 juli - dagen efter kvällen före

Som jag sagt någon gång tidigare så brukar jag ha en tendens av att sova lite för länge. Men idag tog alla pris, jag vaknade 18.30 av att mamma ringde. Hade hon inte ringt hade jag förmodligen missat bion som börjar 21.15. Skulle inte förvåna mig iallafall!

Igår hade jag iallafall hur kul som helst, var längesen jag skrattade så mycket. "Det går bra" och "mycket märkligt" var två fraser som användes flitigt under kvällen/natten. Hela kvällen bara rockade! Förfest, station, efterfest - allt var king! Tack till alla som medverkade och gjorde kvällen så bra ♥

Nu måste jag ta alvedon och få i mig någon mat så att jag överlever bion. Det är ju trots allt en - förhoppningsvis - mycket bra film vi ska se och då vill jag ju inte sitta och må skit.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0