Your time is running out

Önskar att jag hade tänkt smartare innan jag raderade min förra blogg. Där hade jag skrivit långa inlägg om min sjukdom, om hur det var när jag hade det som värst. Där hade jag inläggen jag skrev när Marcus var försvunnen, när allting var som "nytt". Jag hade velat ha kvar dom men pga idioter som hade kommenterat min blogg anonymt och omoget så raderade jag den utan att ens tänka efter.

Jag kan också komma ihåg att jag fick många kommentarer av tjejer som tackade mig, tackade mig för att jag var en förebild som visade att man kunde ta sig ur det där helvetet. Skulle vilja skriva mer personligt om sjukdomen, om mina humörsvängningar, om min ångest nu också men jag får liksom ingen respons av mina läsare längre så då känns det som att det inte ger något.

Jag vet inte ens vilka ni är, ni (ca) 250 personer som dagligen kikar in här. Vilka är ni? Varför läser ni? Vad vill ni att jag ska skriva om? Vill ni att jag ska ha frågestund?

Kommentarer
Postat av: Anonym

våga berätta om din sjukdom, du kommer må bättre då!

du är en stor förebild!

2010-01-08 @ 15:03:12
Postat av: Anonym

det är din blogg, du får säga och inte säga precis vad du vill

2010-01-08 @ 15:15:35
Postat av: Anonym

Jag är en tjej som är lite yngre än du. Jag läser din blogg för att den är bra, välgjord och personlig. Jag tycker att du ska skriva som du gör nu, alltså om din vardag. Men det skulle även vara kul med "dagens outfit" osv. Ja, jag vill att du ska ha frågestund hehe:)

2010-01-08 @ 15:34:01
Postat av: Anonym

skriv mer om tankar, hur du mår osv.. du skriver jättebra=)

2010-01-08 @ 16:47:02
Postat av: Anonym

Läser för att du har en bra blogg med blandat innehåll :) Och det är jätte intressant när du berättar om sjukdomen!

2010-01-09 @ 00:19:00

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0