This time maybe i'll be bulletproof

Nu ska jag försöka få det att låta som att jag inte "skryter" alltför mycket, meeen... gårkvällen var roligaste kvällen på väldigt, väldigt länge! Typ roligaste ever? Hur ska jag kunna förklara kvällen? Endel saker ska bli osagda för what happens in Piteå, stays in Piteå. Förfest hemma hos Emelie's kusin Gustav där vi 3 tjejer + ca 15 killar var. Sen taxi vidare till lokalen som var så jäkla grym. Det var scen för framträdanden, hur många bord som helst för alla som skulle äta middag, 3 barer, karusell, storbildsskärm med nedräkning till 12-slaget osvosvosv. Alla pengar försvann så det säger väl det mesta om hur mycket alkohol som åkte ner i magen. Emma var fullast på stället (sånt här kanske man inte ska skriva?) så hon invigde 2010 genom att göra en faceplant rakt ner i snön. Vi andra kramades och pussades och var allmänt glada över att det var ett nytt år, vilket betyder nya möjligheter.
Sen var det dags för efterfest på samma ställe som förfesten var - hos G. Det slutade med att vi inte somnade förrän 06.30. Gustav's min imorse när han vaknade och såg hur huset såg ut skulle ha fastnat på foto men det gjorde det såklart inte.

KING KVÄLL med andra ord. Emelie ska lägga in bilderna så jag ska få dom sen och då kommer dom även hamna hääääär! =)


Kommentarer
Postat av: E

jag pussades och kramades visst!och jag tror nån var fullare än mig, kanske inte många men garanterat nån ;)

2010-01-02 @ 18:29:18

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0