Ska bara skriva av mig "lite"...

Ibland önskar man att livet kunde vara lika enkelt som andras ser ut att vara. Jag blir påriktigt avundsjuk på folk som alltid har positiva, lyckliga statusar på facebook, folk som det går bra för. Jag vill att det ska gå bra för mig också, att jag ska få må bra en längre period UTAN att en "down-period" spökar runt ett hörn. Allt fler 92or börjar ta körkortet och jag har inte ens tagit det. Varför är jag så jäkla dålig? Sämst. Jag kommer inte gå ut med betygen jag skulle ha kunnat haft pga mitt mående, jag har inte tagit körkortet och jag har inget jobb så jag kommer inte kunna resa någonstans sen som jag har planerat. Hur har jag tänkt att det ska gå ihop? Blir så less på mig själv...

Idag har hjärtat haft en extra hög hastighet pga att jag hela dagen har tänkt på Marcus. Just nu är hans familj, vänner och bekanta i kågehamnen och tänder ljus för honom. Jag hade velat vara där men hur egoistiskt det än låter så klarar jag inte av det. Jag är hellre där i lugn och ro. Nu har D kommit hit och vi ska väl säkert slå igång någon film i väntan på att paradise ska börja (jaaaada, jag ska fortsätta följa det, i'm stuck!). Om inte annat så måste jag kika på Cimon!


Kommentarer
Postat av: sandra

paradise? idag?

2010-01-20 @ 20:41:08
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag var ute i hamnen, det var jätte fint, en jätte eld ute på isen, saknade dig där faktiskt :)

2010-01-20 @ 21:34:26
URL: http://sannahedstrom.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha hur ska jag veta när paradise är, har sett det två gånger :D trodde det var alla vardagar..

2010-01-20 @ 22:06:27
URL: http://nattilou.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har samma känslor, you are not alone!

2010-01-20 @ 23:05:43
Postat av: Anonym

Jag känner samma sak.. inte heller tagit körkort... inget jobb... etc etc. Jag vet hur det känns. Man känner sig så fruktansvärt värdelös, men ändå tar man inte tag i det och rycker upp sig riktigt.. frustrerande.. lovar mig själv varje morgon att gör a det, men icket

2010-01-20 @ 23:45:57
Postat av: caris

men hallå, visst hade du bara teorin kvar eller hur det nu var? jag har övningskört ungefär, TVÅ gånger. så du kan alltid trösta dig med att det åtminstone finns en som är minst 1000 gånger sämre:) heheeheh kramiz

2010-01-21 @ 10:34:51
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: sandra

svar: nu ge du dig:) jag tycker det är fint!

2010-01-21 @ 16:43:33
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0