NU: ROBINSON!

Men justja, jag har ju en blogg. Nämen här packas flyttlåda efter flyttlåda (efter flyttlåda efter flyttlåda osv...) och nu har vi kommit så långt att vi rensar i förrådet. Jag är sjukligt barnslig när det kommer till mina dockor och mjukisdjur, jag KAN inte slänga dom, det går inte! Det finns så mycket minnen bakom. Har iallafall lyckats slänga en del nu. Innan var det säkert 8 stora kartonger och nu har det minskat till 2 ynka (fullproppade, hihi). Mina absoluta favoritsaker är kvar, som valrossen jag fick när jag låg på BB. Haha, som jag sa - sjukt kinkig.

Imorgon får vi nyckeln till lägenheten så då börjar vi köra dit saker och till veckan kommer stora flyttlasset att gå. Det här är alltså sista helgen i huset och det känns jättekonstigt. Jag och Dennis tänkte lägga oss i jacuzzin för sista gången nu och se robinson men det blir bara det sistnämnda. Man blir så himla slö av att bada.



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0