Ni frågar - jag svarar

Ska inte du tattuera dig :D? Isf vad, vars och sånt hade du tänkt?
Svar:
Jag ville det förut men vill inte längre, vet egentligen inte varför för jag tycker det är skitsnyggt! Jag ska nog tatuera in mina barns namn på handleden men det blir ju ett senare projekt ;-)


1. Bästa julklappen?
2. Tips på hur man känner sig fräsch såhär i vintertider? =D
3. Favoritplagg i din garderob?
4- Station eller balzac?
5. Vart i stan ska ni flytta?=)

Svar:
1. Min bästa julklapp var nog objektivet till min systemkamera, det var något jag verkligen ville ha!
2. Hm.. Det som gör att man känner sig ofräsch är oftast att man är så blek såhär på vintern så jag säger - våga använda b.u.s och solpuder (dock inte för mycket!)
3. Mina favoritplagg är partyoutfits och sommarklänningar
4. Station! Mer skaka rumpa än på balzac, härligare ställe. Dock är det sämst när det är 18, glas överallt på golven osv.
5. Allt jag säger - Jättenära balderskolan ;-)


1. Oc eller oth?
2. Stadsfesten eller pdol?
3. Leggings eller jeans?
4. Pool eller hav?
:D:D:D:D:D

Svar:
1. Oth!
2. Har haft roligare på pdol så jag svarar det
3. Leggings, utan tvekan. Lever typ i det
4. Jag är typ rädd för stora fiskar och sen vet jag aldrig vad som gömmer sig i havet så jag säger pool!


Kommer du ihåg att vi lekte med varandra i Ammarnäs för flera hundra år sen när din familj lånade stugan bredvid min? Tror tom att jag kan ha kvar nån teckning som du ritade :P
Svar:
Haha, klart jag kommer ihåg det Lisa :-) Show me the drawing!


Hur tror/hoppas du att ditt liv ser ut om 1 respektive 10 år?
Svar:
Om allting går "enligt planerna" så kommer jag och massa tjejer vara ute och resa om 1 år. Thailand, Australien osv. Så det både tror och hoppas jag på! Om 10 år tror jag dock att tillvaron ser annorlunda ut. Förhoppningsvis har jag ett jobb som jag trivs med, man och 2-3 barn. Vart jag bor då har jag ingen aning om.


Vart får du mest inspiration till dina val av kläder?
Svar:
Jag har det jag tycker är snyggt och bekvämt. Däremot använder jag inte det jag "vill" eftersom jag inte har råd med det.


Vad är den absolut mest snyggaste make up du vet?
Svar:
Tycker att sotade ögon är skitsnyggt men kan inte ha det själv eftersom mina ögon redan är små (dom ser mindre ut med sotning). Annars tycker jag det är snyggt med röda läppar. Sen tycker jag att det är apsnyggt då folk som verkligen kan lägga ögonskuggor lägger olika färger typ. Krr!


Hur många syskon har du? hel och halvor?
Svar:
1 helsyskon, 1 halvsyskon & 2 "låtsassyskon" (hatar det ordet)


Om du fick välja, skola i 5 år till eller jobba som lastbilschaufför ? ;)
Svar:
Skulle du själv kunna se mig som lastbilschauffis? Nej, blir nog skola 5 år till isåfall...


Skulle du kunna vara med i PH? ;D
Svar:
Tycker det ser jäkligt ball ut att vara på ett sådant ställe med massa folk i ens ålder så jag skulle typ kunna det!


Använder du någon brun utan sol eller liknande nu på vintern? Fsåfall tips på någon bra? =)
Svar:
Nej, men jag kan tipsa om en bra ändå ;-) Dove's b.u.s!


Bästa och sämsta minnet från förra året?=)
Svar:
Oj vad svårt. Återkommer nog med det där.


1. Sommar eller vinter?
2. Guld eller silver?
3. Dator eller mobil?
4. Pengar eller kärlek?

Svar:
1. Sommar
2. Silver
3. Hm... Väldigt svårt val...
4. Kärlek


Kan du inte berätta lite om alla dina närmsta vänner? Och länka till deras bloggar om dom har någon :)
Svar:
Haha javisst kan jag det, vad vill ni veta om dom? Dom ville "inte" att jag skulle länka till dom så då låter jag bli ;-) Visst var det så brudar?


1. Vad har du för kamera och objektiv?
2. Hur länge har du haft kameran? :)

Svar:
1. Jag har ingen värstingkamera men i love it anyway. Det är en Nikon D40 med originalobjektiv + macroobjektiv
2. Jag fick den av min älskade pojkvän när jag fyllde 19


Bästa film/serie? :)
Svar:
Bästa film - Avatar, taken & i princip alla fina kärleksfilmer (the notebook, pearl harbor osv). Bästa serie - Dexter, oth & prison break.


Ey bruschan bruschan bruschan,
1. Skulle du kunna vara otrogen?
2. Vad väljer du, mig eller två kilo kokain i näsan?
3. Har du lekt med ditt eller någon annans kön igår?

Svar:
1. Nej, otrohet är något av det värsta jag vet
2. Hm.... helst inget av det?
3. Haha vilken fråga...


Hur ser din dag ut när du är riktigt bakis?
Svar:
Jag sover, försöker dricka mycket vatten och äter knappt något alls. Men när jag väl får tillbaka matlusten så blir det gärna pizza eller skrov.


Hur ser dina framtidsplaner ut?
Svar:
Förhoppningsvis jobb här i sommar, Norge till hösten & sedan ut och resa kring januari. Sen får vi se vad som händer.


Vad gör du när du är riktigt jävla glad? Och vad gör dig riktigt jävla glad?
Svar:
Mina vänner, min familj och min pojkvän gör mig riktigt jävla glad. Sen blir jag glad när jag klarar svåra saker, när jag åker karusell, när livet leker osvosvosv.


När hade du och dennis sex senast?
Svar:
Haha, skön fråga...


Är du hel svensk? Jag har nämligen hört att du har ett ursprung från kina?
Svar:
Hahahahaha alltså emelie, du är inte riktigt klok! Nu blir jag ledsen...


Vad är dina bästa tips till en lyckad fest?
Svar:
Om du är med personer du tycker riktigt bra om så kan det inte bli fail. Drick lagom, inte för mycket för då kan kvällen sluta tidigare än du egentligen vill eller planerat ;-)


Badboys eller mamasboys?
Svar:
Förut hade jag svarat bad boys för då "föll jag" för sånna men eftersom Dennis inte är någon sån så verkar det ju ha gått åt andra hållet.


Vad ser du mest framemot just nu?
Svar:
Tills allt i lägenheten är färdigt, till resan med tjejerna, till studenten, till sommaren!


Varför vill du svika moröbacke? jag bor här och trivs mycket bra... stan är bara högljutt och jobbigt. Stay on mb!!! /mb-bo
Svar:
Jag trivs också bra här på mb ska du se, speciellt i huset bredvid ditt, men nu är det dags för lite ändring!


Om du fick välja vad du skulle heta, vad skulle du då välja? :)
Svar:
Namnet mamma hade tänkt ge mig men inte gjorde för att mormor protesterade - Nikita.


Om du hamnade på en öde ö, vad/vem skulle du ta med dig?
Svar:
Hur mycket får man välja? Jag skulle isåfall ta med mat som räcker för resten av livet, nära och kära osv blablabla. Men jag förstår att man inte får ta allt så jag skulle nog ta mamma. Eller Emelie. Eller Dennis. Men mest troligt mami.


Vad använder du för parfym?
Svar:
Escada ocean lounge. Jag & Tina luktar likadant :$


Om en nära tjejkompis skulle berätta att hon gillade dig/var kär i dig, vad skulle du svara? Hur skulle du reagera?
Svar:
Jag har ingenting emot lesbiska tjejer men jag tror jag skulle tycka det kändes lite obehagligt om en nära tjejkompis berättade att hon hade en crush i mig. Skulle absolut inte lämna min kompis men det skulle kännas konstigt.


Föredrar du:
1. String eller hipsters?
2. Katt eller hund?
3. Coca cola eller fanta?
4. Pizza eller sallad?
5. Svart eller vitt?

Svar:
1. Hipsters
2. Allergisk mot katter, rädd för hundar... Men det blir nog katt ändå. Om jag inte får välja en specifik hund? För då tar jag Wilma.
3. Coca cola, my love
4. Ska det va så ska det - Pizza
5. När det gäller kläder - svart. När det gäller inredning - vitt


Tycker du de är snyggast med killar som är långa lr korta? Mörkt hår lr ljust hår? Tjock, smal osv?
Svar:
Långa, mörkt hår & mer åt "smal-hållet" fast inte typ benrangel.. så vältränad också.


Vilket är ditt absolut busigaste bus? hihi
Svar:
Det busigaste jag vet är ändå att umgås med Tina Malm!


Vilken är din favoritplats i matsalen?:) bredvid mig elleR?:$$$$
Svar:
Klart det är! Bord eller stol spelar ingen roll, så länge det är bredvid dig!


Jag bara undrar ifall Tina Malm är din största idol?
Svar:
Ja, hur kunde du veta det?


1. Pinsammaste du varit med om?
2. Har du nångång sett/hört ett spöke osv?
3. Ditt bästa partytrix?
4. Udda egenskap du har och anser dig ensam om av dina vänner?
5. Högsta dröm?

Svar:
1. Finns väldigt många pinsamma saker jag har gjort i mina dagar och med tanke på att mina föräldrar läser min blogg så tänker jag inte nämna det pinsammaste minnet som ploppade upp i mitt huvud
2. Jag tror jämt att jag hör spöken när jag är ensam hemma men det är oftast kylen eller någon fläkt eller något som låter. Sen tror jag att jag har sett ett spöke i mitt rum en gång men jag hoppas att det bara var mormor som var och hälsade på :-)
3. Mitt partytrix är väl att smsa på baksidan av mobilen
4. Kan inte komma på något bra svar här.
5. Högsta dröm är att få uppleva att bli mamma och känna kärleken till ens egna barn!


Vill du spela spel med oss tio ggr till? Jag tycker du borde det....
Svar:
Du behöver inte ens fråga, bjud in mig på spelkväll and i'll be there!


Tycker du om min lillasyster? :$
Svar:
Hon är en av dom bästa jag vet, hihi.


När blev du sjuk i anorexi & när blev du frisk? Hur blev du frisk? Behandling eller?
Svar:
Jag "blev sjuk" i slutet av -06 och är ännu inte fullt frisk från det än. Innan jag fyllde 18 gick jag på bup (barn & ungdomspsykiatri) och nu går jag och pratar hos en psykolog. Annan hjälp till att jag mår bättre är anti depressiva tabletter.


1. Har du haft någon mer sjukdom än anorexia?
2. När var du sjuk i detta?
3. Är du det än?
4. Varför är du ibland deprimerad:(?

Svar:
1. Nej. För jag antar att du inte tänkte på "vanliga" sjukdomar.
2. Läs svaret på frågan ovanför.
3. Ja, det kan man väl säga.
4. Jag är deprimerad ibland pga ätstörningarna/anorexin. Får ibland små "tillbakaslag" då jag har sjukt mycket ångest för hur min kropp ser ut och över vad jag stoppat i mig (oftast godis, chips, feta saker).


Hej jag heter f och slutar på anny. visst vet du vem jag är? HEEHEE
Svar:
Alltså jag hade det på tungan men jag glömde bort vem jag tänkte gissa på...


Haru haft 6 med en med samma kön? Dvs en brud.

Svar:
"Dvs en brud", tack för upplysningen, visste inte vilket kön som var samma som mig ;-) Nej, det har jag inte haft.

Kommentarer
Postat av: lindaa

DÅ tycker jag vi styr en spel kväll snarast så jag kan brilljera med min smarthet,



justja, jag kom på en fråga som jag glömde ställa i din frågestund :(

det lydde iaf : tycker du jag är duktig i monopol :$

2010-01-27 @ 00:19:32
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda
Postat av: Tobias

Tusan Nathalie! Besökarantalet på min blogg ökade en hel del när du länkade mig :]

2010-01-27 @ 02:10:12
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0