Några eftersläntar-frågor

Hur många gånger har du varit förälskad?
Svar:
Riktigt förälskad? 1 gång och det är nu.


Kan du berätta lite om då du hade anorexi? (Hur det började, vad som var jobbigast för just dig osv)
Svar:
Som jag skrev för ett tag sen, jag önskar att jag aldrig raderade min förra blogg för där hade jag långa inlägg om hur tiden var. Men vet du vad jag kan göra? Jag kan skriva ett helt inlägg om hur det var, vad som hände och pågick under tiden. Och vad som var allra jobbigast. Men det blir inte nu.


Vilken är den bästa partylåten?
Svar:
Oj. Det mesta med Pitbull, Flo rida och Lady gaga!


Vart köper du helst kläder?
Svar:
Monki, hm, gina and so on.


Bästa sminktips?
Svar:
Till vardags - neutralt och inte för mycket.
Till fest - mycket runt ögonen! Mörkt, ögonskuggor osv.


Framtidsdröm?
Svar:
Tyckte jag svarade på det i förra inlägget men det är väl att ha ett jobb jag trivs med och få barn med personen jag älskar och som älskar mig.


Bästa filmen? (i kategorin; drama, romantik, komedi)
Svar:
Drama - Pearl harbor
Romantik - The notebook
Komedi - The hangover


Har du någonsin testat droger?
Svar:
Nej, kommer aldrig att testa det heller.


Har du någonsin haft ett one-night-stand?
Svar:
Varför är man så nyfiken över att veta sånt? Ja, det har jag.


- Bästa minnet från 2009?
Svar:
Vet inte, men säger väl alla sommarkvällar, sommarfester och kvällar jag har umgåtts med personerna jag tycker mest om.


- Sämsta minnet från 2009?
Svar:
Jag vet inte, många jobbiga stunder...


Vilken kändis tycker du är läckrast?
Svar:
Måste nog säga Channing Tatum! Give me

Vilken sorts musik lyssnar du helst på?
Svar:
Partymusik eller kärlekslåtar.

Cider eller öl?
Svar:
Kan inte dricka cider/alkoläsk längre så det får bli öl. Men helst vin eller sprit.

Hemmafest eller krogen?
Svar:
Alltså typ ändå hemmafest! Men det beror på vilka som är där. Är det härligt folk så borde man aldrig lämna förfesten, det är alltid roligast!

Sommar eller vinter?
Svar:
Sommar!

Film eller tv-serier?
Svar:
Hm.. film tror jag.

Stockholm eller Göteborg?
Svar:
Stockholm

Vars ska ni och när?
Svar:
Eftersom vi är 6 tjejer med helt olika viljor så har det varit prat om alla möjliga ställen - Grekland (kos, rhodos eller kreta), Tunisien, Turkiet och Cypern men efter 3 olika bokningar så blev det nu Alanya i Turkiet. Vi åker den 21 maj!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0