Lista från A-Ö

Alkohol: Förut var det alltid cider, helst 7.0or som jag inte ens kan smutta på nu. Sjukt äckligt. Numera är det vitt vin eller sprit (goda drinkar, absolut inte rent).

Allergi: Laktos. Nickel. Katter.

 

Armhävningar: Får jag stå på knä när jag gör dom?


Blyg: Jag var galet blyg som liten, nu tror jag dock inte att en enda människa skulle kalla mig det.


Beroende av: Kärlek. Sömn. Vänskap. Närhet. Sötsaker. Dator. Mobil. Lypsyl. Nässpray. Body butter. Listan kan göras lång!


Betyg: Hade kunnat ha betydligt bättre betyg. Är inte alls nöjd med slutbetyget i nian och tror verkligen inte jag kommer vara det när jag tar studenten heller. Jag har inte mått bra under dessa år och har därför inte haft orken till att satsa, tyvärr.

 

Blir glad av att: Vara bland härliga människor. Få bekräftelse. Lyckas med något svårt.


Bor: Just nu på MB men flyttar om 2 veckor till stan.


Dagbok: Skrev flera olika som liten. Stod mest bara om vilka killar jag var så "upp över öronen" kär i. Men blogg är väl ändå någon slags dagbok också?


Djur: Lillasyster har en kanin.

 

Drömmar: Har många drömmar och många mål men jag är rädd att jag är för svag för att nå dom.


Dåliga sidor: Jag är rätt jobbig att vara ovän med. Jag är galet lat och flyttar fram i princip allt. Jag är nog även ganska svår att leva med med tanke på mina humörsvängningar.


Ekonomi: Jag extrajobbar inte längre vilket gör att jag lever på studiebidraget och inte har råd med något alls ungefär.


Favoritdryck: Vatten och cola!


Festar: Enligt mamma - lite för mycket. Jag kan hålla med henne när det kommer till ekonomin.


Flyttat:
Oj. Med mamma är det en gång. Med pappa är det däremot betydligt fler. (Pappa, har du någon koll?)


Fobi: Fötter(!!!)


Foto: Jag älskar att fota


Född: 1990


Gillar: När jag har mina bra dagar så gillar jag egentligen det mesta. Tvärtom är det när dom dåliga dagarna träder fram.

 

Graviditet: Jag har inte varit pregnant ännu. Vill dock bli det inom 2-3 år :)


Gråter: Det händer mer sällan nu än förut.


Gör dagligen: Andas (nähe?)


Hatar: Folk som gett mig en anledning till att hata dom. Våldtäktsmän, mördare och andra hemska människor. Otrohet. Lögner.


Hypokondriker: Jag är lite av en sådan faktiskt. Tror alltid det värsta.


Imponeras av: Starka människor.


Intressen: Hitta på saker. Fota. Shoppa. Vara med nära och kära. Festa. Mysa. Se film. Lära känna nya människor. Upptäcka nya saker. Resa.


Jobb: Det enda riktiga jobb jag haft är Subway. Annars har det varit sommarjobb, inventeringar, praktiker osv.


Kaffe: Chailatte på waynes, tack.


Kamera: Nikon D40 med nytt, större objektiv.


Kläder: Det jag trivs i. Allt ifrån slappa mjukiskläder till tighta partyklänningar. Men allra bäst gillar jag söta sommarklänningar.


Kompisar: Dom bästa.


Länder jag besökt: Sverige (jo, det är sant!), Turkiet, Finland, Danmark, Grekland, Spanien.


Längd: 1.72 cm.


Mobil: Världens sämsta. Sony Ericsson W890i. Trivs bättre med Dennis iphone!


Motto: "Falling down hurts. But giving up is even more painful"


Musik: I princip allt möjligt! Helst partymusik eller lugna, fina kärlekslåtar.


Musikalisk: Nej, inte det minsta.


Märkeskläder: Äh, inte så noga!


Naglar: 10 styckna. (Haha oj, jag har ju 20..)


Politik: Uttalar mig inte.


Rakning: På nödvändiga ställen, ja.


Rädslor: Jag är ofta rädd att saker och ting ska hända.


Saknar: Mormor och Marcus.


Samlar: Fina minnen.


Sjukdomar: Litegrann.


Ska göras: Ta körkortet någon jäkla gång.


Smeknamn: Alla möjliga böjelser på Nathalie. Dvs Natta, Nattis, Nattilou. Annars är det väl mest från Dennis - bebbe, älskling osv :)


Sol: Älska!


Sover: Väldigt mycket om jag får möjligheten.


Talang: Jag har alltid sagt och säger fortfarande "jag fick ingenting" med en glimt i ögat. Alla är bra på något, endel har fått allt och jag fick inget. Men nu har jag kommit på något jag själv tycker att jag är bra på - att ta hand om barn och att lyssna på människor. Sen är jag ganska bra på att prata också. Kanske skriva och även diskutera saker. SE, det blev några saker!


Telefonbok: På mobilen?


Tränar fysiskt: Alldeles, alldeles för lite.


Tränar psykiskt: Går fortfarande skola ju.


Utbildning: Utbildad till barnskötare när jag tar studden.


Vikt: Äh, inget roligt samtalsämne.


Ångrar: En hel del saker, tänker dock inte nämna något här. Försöker blicka framåt!


Äcklas av: Mycket.


Äter: Det jag vill äta.


Önskar: Att jag aldrig blivit sjuk. Att jag hade haft mer ork till att klara det jag vill klara.


Kommentarer
Postat av: k

"Kaffe: Chailatte på waynes, tack."



haha gulligt, då chailatte inte ens innehåller kaffe!

2010-01-11 @ 23:01:25
Postat av: nathalie

Haha jag vet att det inte innehåller kaffe? :) Därför skrev jag vad jag istället skulle vilja ha men det kanske var lätt att missuppfatta :)

2010-01-11 @ 23:19:54
URL: http://nattilou.blogg.se/
Postat av: Hörrni!

Man kan göra chailatte både med kaffe och utan kaffe?

2010-01-11 @ 23:28:54
Postat av: M

HIIH har du inte fler än tio naglar? :$ tårna då! hihi

2010-01-12 @ 00:49:49
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Papi

Har flyttat åtta ggr sen du föddes...:-(

(Du glömde bort ditt bollsinne, du är ju tvåfotad!)

Är övertygad att väldigt många håller med mig att du är så mycket bättre än du själv uppfattar dig. Kramen

2010-01-12 @ 10:20:30

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0