I can't go any further than this

Tar en paus från sängliggande, sitter i massagestolen, snorar, hostar, svettas, läser bloggar i väntan på att "Blåsningen" ska börja, lyssnar på lite bra musik, snorar mer, blir taggad på fest av musiken (hur är det möjligt när jag mår såhär?), snorar lite till, längtar tillbaka till sängen, snorar, vill ha alvedon osv.

Ja, snoret är en viktig del att nämna för jag tror inte ni förstår hur mycket snor en människa (jag) kan ha. Okej, det lät bara äckligt men jag är faktiskt allt annat än go idag. Har egentligen ingenting att blogga om med tanke på att jag & Dennis legat inne hela helgen. Inte bara nog med att jag är sjuk, jag har en rejäl ångestsvacka nu också.

Ska ta en välbehövlig dusch nu, tjing!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0