Första inlägget med Dennis iphone

När Ida i klassen berättade att hennes pojkvän hade färgat hennes hår sa jag direkt "jag skulle aldrig låta Dennis göra det på mig!". Men se vem som sitter med hårfärg i håret och självklart är det min älskade pojkvän som har applicerat det :) Mamma hade inte tid och Emelie är sjuk så man tager vad man haver för nu ville jag få det gjort ;) Han var väldigt skeptisk till det och frågade hela tiden hur han skulle göra. Får hålla tummarna på att det inte blir fläckigt eller så! Nu har jag förresten lärt mig hur man bloggar från hans mobil så thats what om doing right now. Tack för tipset Emilia :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, min pojkvän är min personliga hårfärgare, riktigt bra har han faktiskt blivit :)

2010-01-12 @ 21:38:16

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0