I think I need your love but maybe i'm wrong

Som jag skrev har jag varit och sett Avatar igen och det var lätt värt det. Den var ännu bättre den här gången om det ens är möjligt. Det var den andra filmen jag någonsin sett TVÅ GÅNGER på bio, den första var Twilight. Båda filmerna tyckte jag var bättre andra gången. Man kanske ska börja se alla filmer dubbelt upp så dom blir ännu bättre?

Lite sjukt också att jag tror mamma har rätt i att jag måste börja vända tillbaka dygnet litegrann, trots att jag varit "halvdåsig" och trött så kan jag inte sova så då har jag satt mig här och jag vet att det inte gör saken bättre mamma (och pappa!) men det blev så iallafall.

Annars då?
Jo, jag sitter och kämpar med att lägga in bilder från nyårs på facebook men det går så jäkla segt så jag gav upp och raderade albumet. Anledningen till att det tagit tid är att jag var snäll och frågade 2 killar som vi var med om det var okej för dom att jag la ut bilderna med tanke på omständigheterna och konsekvenserna men dom ville inte det och då respekterar jag det. Jag vet och förstår varför. Har en halverst down-period nu också av vissa anledningar men orkar inte skriva om det.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0