14 januari

Jag är hemma idag, vilket inte var helt oväntat med tanke på hur jag mådde igår. Har varit vaken halva natten pga sprängande huvudvärk och imorse hade jag ingen som helst röst heller. När jag hostade lät jag typ som en.. älg. Ni vet sån där jobbig, konstig, högljudd hosta. Nu mår jag bättre iallafall föööör... 1. jag har kunnat sova lite 2. mamma har kommit in med saft och bullar 3. jag kan svälja utan att det gör så ont att jag vill försvinna 4. det går att lyssna på musik utan att huvudet sprängs.

DET KÄNNS SÅHÄR (tolkas på valfritt sätt):


Kommentarer
Postat av: Nojs

Haha ja du :) I morgon kanske ? =)

2010-01-14 @ 18:22:29
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0