Dear John

Jag bryr mig inte om att Emelie redan lagt ut precis samma trailer med precis samma rubrik i sin blogg. Jag bryr mig inte om att tårarna rinner ner för kinderna pga en trailer till en film jag inte ens sett än. Jag bryr mig inte om att jag har pojkvän, Channing Tatum is my only one! Det enda jag bryr mig om just nu är att jag sitter i biosalongen när premiären är.

Okej, lite att överdriva kanske... Förlåt D! ♥ ;)

 

En blandning mellan Pearl Harbor & The notebook, kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: sandra

åh :'((((((((((((((((((((

pax se den med dig

2010-01-14 @ 21:13:38
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: t

pax se den

2010-01-14 @ 23:34:42

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0