Brettan vann!

Det är inte ofta man känner sig som en stolt skellefteåbo men nu har tammefan Hans HASSE B Brettschneider vunnit robinson! Hur coolt? Och jag som har sett honom flera gånger när jag har passerat hans legobutik och tänkt "undra hur långt han kom i tävlingen". Nästa gång ska jag nog gå in och gratta, haha!

Förutom tv-tittande så har vi spelat "Absolut överens". En kul sekvens var när Julia skulle läsa upp ämnet och sa "Vad tänker ni på när ni hör ordet halloween?" och vi andra hörde HEROIN så vi började skriva allt möjligt som vi tänkte på som hade med det ordet att göra. Sen när vi var klara och sa orden vi hade skrivit så säger Julia "Men vadå, jag tänker typ på spöken och sånt?". Då visade det sig att hon säger HELLOWEEN istället för HALLOWEEN, men tur var det iallafall att vi allihopa hade misstolkat så vi kunde få poäng ändå. Okej det lät inte kul nu....


Kommentarer
Postat av: Agnes

Han är min gamla chef :)

2010-01-31 @ 02:35:37
Postat av: tinie

& VAR HAN INTE MIN CHEF I SOMRAS, GO HASSE(L)

2010-01-31 @ 03:11:21

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0