Bara lite sjukt sådär

Mysigt med tjejerna igår då 80% av kvällen bestod av snack kring resan. Nästan iallafall. Annars bakade Julia kladdkaka, vi såg lite av Robinson och pratade på som bara vi kan.

Har kommit till insikt att jag borde börja använda min kamera lite nu igen, har inga som helst nya bilder. Nyaste är sen julafton och det är bara "familjebilder" typ.

Så istället kan jag lägga in en jätteful bild från i somras. Det är som att jag ba "vaaart é boolleen?" och att Sandra pekar och försöker visa mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vars ska ni och när?

2010-01-24 @ 18:07:54
Postat av: sandra

vaaaaaaaaart e bollen?

2010-01-24 @ 19:03:02
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0