9 januari

Är det någon som kan förklara för mig hur man bloggar från en iphone? Jag försöker göra det från Dennis mobil hela tiden men det går inte?!!?!? Sen var det någon som sa att man skulle skriva hela inlägget i rubrik-raden men det gick inte heller. Explain please!

Aja, gårkvällen var rolig. Förfesten var som alltid bäst. Det var för mycket folk på Balzac eftersom det var gratis före 23.00 så ALLA stod såklart i kön när vi kom dit. Idag mår vi som vi förtjänar, lite slöa och sådär. Men jag och Dennis har faktiskt varit och åkt skridskor med lillan så vi har minsann varit igång och rört på oss. Efter det fick jag världens konstigaste senadrag i foten, har aldrig haft det förut så jag låg bara i sängen och skrek, haha.

Skriver mer sen, vi ska till ICA nu!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tror du måste trycka på "ändra redigerare" nere till höger om inlägget för att kunna skriva i den rutan=)

2010-01-10 @ 19:08:44
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0