5 januari

Haha vi sov nästan lika länge idag, mamma var in i mitt rum säkert 10 gånger och försökte få oss till köket för att äta frukost men inte förrän vid 14.00-tiden lyckades hon. Var så jäkla skönt att somna om hela tiden! Och alltid lika mysigt att ligga bredvid D ♥ Annars idag har jag packat ytterligare 3 flyttlådor fullt med saker och det kommer bli ännu fler innan detta är över.

I familjen har vi en intern "middagstävling" som börjar idag. Filippa, 9 år håller på att laga tacos nu (man får välja maträtt själv) sen ska den med godast maträtt vinna. Hon har även dukat med servetter eftersom hon påstod att man får extrapoäng då, tack för tipset lillskit ;-)

Sitter och tittar på Kenza och Tyras bloggar. Skulle mer än allt vilja byta med dom och vara i Thailand, så jäkla härligt. Nu är det tametusan snart 2 årsen jag var utomlands sist, då jag var på Kanarieöarna med bästa vännen och hennes föräldrar.


Kommentarer
Postat av: M

vad får den som vinner tävlingen då? ;D

2010-01-07 @ 16:26:30
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0