4 januari

Jag och Dennis höll oss vakna inatt och såg hela semimatchen. Eller nej, vi stängde av tvn när det var 4 minuter kvar av den, kändes inte så värt att fortsätta se då. Det var väl ungefär efter 5-tiden någongång och det i sin tur gjorde att vi sov enda till efter 15.00 idag. Klart det var skönt och behövligt efter att ha varit vakna så länge men man känner verkligen hur mycket av dagen man sovit bort.

Idag har jag känt mig sjuk, ont i huvudet och ingen matlust överhuvudtaget, hängig och allmänt osocial. D ska snart iväg på träning och då tänkte jag ta en dusch och sen lägga mig. Då får han väcka mig när han kommer tillbaka och då hade vi tänkt se film och äta cheddarpopcorn, mmmmmm! ♥


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0