29 januari

Jag är verkligen inte taggad på fest, jag har ont i magen, jag måste upp 10 imorgon bitti för att hjälpa till med flyttningen (sant att jag kommer vara uppe då), jag har egentligen inte råd att festa och jag är jättetrött. Det är sånnahär fredagar man bara ska ligga hemma och chilla. Speciellt nu när det är SISTA HELGEN i vårat hus som jag bott i sen jag var 8 år (kan inte förstå att jag inte längre kommer bo här nästa vecka). Men Emma har kommit hem från Umeå i helgen och jag har lovat tjejerna att jag ska med ut så nu är det bara att bita ihop och göra det bästa av situationen! Optimistiska tjejen.


Kommentarer
Postat av: linda

det känns verkligen som en sån dag idag, men det är tamejfan bara att pallra sig ut :)

2010-01-29 @ 17:06:46
URL: http://llnda.devote.se
Postat av: Leia ♥

Fin bild :)

2010-02-01 @ 12:46:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0