2 januari

Jag veeeeet att jag ständigt lovar att jag ska lägga in bilder och det ska jag göra också! Bara det att jag har packat förfullt hela dagen så ni som tycker att jag alltid har stökigt i mitt rum - NU ser det ut som ett bombnedslag påriktigt. 4 stora flyttkartonger står fullpackade och annat ligger spritt på golvet (fast det brukar det ofta göra). Nu är det mindre än en månad kvar tills vi flyttar och för tillfället känns det bara bra!

Ikväll ska jag på bio och se Avatar - IGEN. Jag sa att jag visst kunde se den igen men att jag är för fattig för att betala för att se en film på bio twice. Så jag ska bli bjuden, hihi.



Så mycket kärlek och vänskap ♥

Kommentarer
Postat av: E

hej nyårs och bästa vänner

2010-01-05 @ 18:18:07

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0