13 januari

Hårfärgen är helt okej! Jag köpte HM's "Espresso" och jag tycker faktiskt att deras egna färg fungerar bra. Det blev mörkare och med lite röda nyanser i, precis som jag ville ha det. Än så länge har jag inte hittat några fläckar och det lär jag väl inte ska göra heller ;-) Älskling, det gjorde du bra.

Annars då? Har haft sjukt ont i halsen och huvudet/nacken idag och det blev inte bättre av att tandläkaren spände åt min mini-tandställning heller. Pain. Här hemma så fortsätter packningen inför flytten. Ska alldeles strax hjälpa mamma med vitrinskåpet, dvs alla tusentals dyra glas som man ska vara "otrooooligt" försiktig med. Kanske var därför hon bad om min hjälp och inte någon av grabbarna. Måste vara så. Ni ska se vårat hus nu, man kan beskriva det med ett ord - kaotiskt.

Nu ropar hon, skriver förmodligen sen!

Kommentarer
Postat av: D

Hoppas du minns vad jag skulle få ;)

2010-01-13 @ 23:36:49

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0