10 januari

Att jullovet lider mot sitt slut känns ju fan.......tastiskt. Sista terminen, sista chansen. I juni månad är det vi som står på skrindan och skriker att vi har tagit studenten. Hur knäppt känns inte det? Jag har äntligen planer på vad jag vill göra men mer om det senare någongång ;-)

Igår var vi ett gäng på 5 personer som såg film och tryckte mängder med chips och dipp i grannhuset. Idag har jag vaknat med halsont så det är garanterat E & E som har smittat mig eftersom båda dom har haft ont ett bra tag nu..... Åh, så jäkla typiskt.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Jag ska tvinga Emelie att färga mitt hår mörkare och sen ska jag se "I love you, man!" som tydligen ska vara en riktigt rolig film. Håll tummarna att bloggsuget kommer tillbaka för just nu är det riktigt uselt. Pöss!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0