Gratis sms & matlagning

Bara jag som inte kan leva utan gratis sms-funktionen? Enda sen jag skaffade det sen första gången har jag fyllt på så fort det har tagit slut, hur beroende är man egentligen av att smsa så galet mycket? Min månadsbeställning tog slut imorse och jag har redan laddat på med nytt.

Aaaaja.. Som jag skrev igår - att vara ledig idag var passande, har bara legat i sängen hela dagen pga huvudvärk och illamående. Imorgon är det dags för skola igen och vi kickar igång dagen med matlagning. Då är det dags att göra raggmunkar (eller raggmuffar som Sandra så fint kallade det). Sen har vi en lektion som resten av klassen slutar efter. Men eftersom jag har Baldershowen som projektarbete så har jag hål i 3 timmar innan den "lektionen" är. Skönt & bra att vi bor så nära skolan nudå så jag bara kan gå hem och ta en powernap ;-)

& som vi alla vet....... när det kommer till matlagning ser jag ut som ett hopplöst frågetecken. Försökte likna det ansiktsuttrycket här:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Telia max 25, gratis sms heeela tiden! :)

2010-02-09 @ 11:39:39

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0