11 februari

Femte dagen i rad jag har sprängande ont i huvudet? Har jag dålig syn eller vad är det frågan om? Det dunkar helt galet mycket när jag till exempel ställer mig upp (järnbrist? blodbrist? vad brukar sånt vara?) Hypokondriker som jag är så tänker jag såklart alltid det värsta, att det är en hjärntumör eller något sånt hemskt. Men vi får hoppas att jag bara är ute och cyklar då det gäller det för jag hatar cancer och allt cancern har gjort mot folk.


Ska förresten tipsa om en stjärna till tjej - Sophia Somaja. Lyssna på henne och ni kommer inte ångra er=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Somajo*

2010-02-11 @ 13:50:52
Postat av: nathalie

Haha oj, menade givetvis Somajo :)

2010-02-11 @ 13:59:37
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0