Tina & Marica kan gå hem

1. Är du singel nu? Nej

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Haha ja=)

4. När hade du sex senast? Har mens så käft innan jag cuttar dig

5. Har du kört oskyddat nån gång? Yes (förlåt mamma, jag vet vad du har sagt... haha)

7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Hm, nej

8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk?
Jamen skämtar du, när jag väl blir det är det inte nådigt, tyvärr...

9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk?
Hahaha ja

10. Haft sex på fyllan? Yes

11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Har hänt

12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Jaaaa!

13. Sparat något från ett gammalt förhållande?
Det har jag

14. Somnat gråtande pga kärleken?
Vem har inte?

15. Varit otrogen? Sista jag någonsin skulle göra

16. Ångrade du dig? Har inte varit det ju

17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 21 månader ;-)

18. Har du någonsin varit kär? Jag ÄR kär!

19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja


KOMPISAR

21. Har du nån bästa vän? Ja

22. Är du ofta med dina vänner? Ja

23. Vad brukar ni hitta på? Umgås, film, fest, spel osv

24. Bästa minnet med någon vän? Gran Canaria med Emelie!

25. Säg namnen på några vänner? Haha men va, ska jag välja ut bara några? Emelie, Juliax2, Anette, Sandrax2, Tina, Marica, Carro, Fanny and so on

26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Jamen absolut!

27. Har du hatat din bästa vän? Nej!

28. Litar du på din bästa vän? Till 110%

29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja

30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja

31. Vart bor din bästa vän? Höll på att skriva "i huset bredvid mitt" men så är det ju dock inte längre. Men på mb i en röd villa!

32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Det händer

33. Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja

34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ja

35. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej

36. Vilken kompis var du senast med?
D♥

37. Har du många kompisar i din klass? Ja

38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Tina, Marica, Sandra

39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten?
Simon Lundmark & Caroline Envall


SISTA SOM...

40. Du fick en puss av? D♥

41. Sov med dig i samma säng? D♥

42. Du delade ett riktigt skratt med? Mamma

43. Du gick på bio med? Emelie & Slusan

44. Du höll i handen? D♥

45. Du gick på stan med? Marica

46. Delade en pizza med dig? Mamma

47. Du ringde? Got no money on my phone så jag har typ inte ringt någon, haha

48. Skickade ett sms till dig? Sandra

49. Du kramade? Filippa

50. Gjorde dig lite besviken? -

51. Gjorde dig mycket besviken? -

52. Du skrev med på msn? Simon & Linus

53. Du snackade skit om? Tror jag säkert att ni vill veta ;-)

54. Du åkte bil med? Alex

55. Gav dig en komplimang? Oscar

56. Du kollade på film med? Haha all by myself...

57. Du åt med på resturang? Tjejer i klassen

58. Betalade något åt dig? Mamma

59. Grät inför dig? Filippa

60. Du grät inför? D♥

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0