"Dagens ungdomar" som farmora skulle sagt

Tekniken tar minst sagt över våra liv. Jag skriver med Dennis på msn. "Okej?" tänker ni. Det roliga är bara att vi sitter bredvid varandra, jag med laptopen och han med hans (jävla!!!!) iphone.

Nu ska jag liva upp stämningen, ställa mig i köket och slänga ihop en kladdkaka. Hahaha, som att det är något jag gör dagligen. Haha! Åh. Om ni känner mig väl förstår ni nog vad jag menar... Jag har den här fruktansvärda huvudvärken idag - igen - så jag har varit på skitdåligt humör pga det.

UPDATE:
Kladdkakesmeten var iallafall gudomlig, hoppas kladdkakan också är det! Vi hade dock varken grädde eller vaniljvisp så man tager vad man haver. Carina har blandat ihop vaniljsocker med turkisk yoghurt, funkar nog det med!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0