5 februari

Gud förbannat så tråkig min blogg är. Nu sitter jag iaf på dagens sista lektion, när den här är slut ska jag gå hem (ja, hur konstigt känns det inte att jag kan GÅ till skolan eftersom det bara är några få byggnader emellan?) sen ska jag & mami titta på tapeter till mitt rum. Det blev ingen fototapet, jag tar pengarna till soffa och annat istället! :-) Längtar tills det är färdigt så jag kan visa er också.

Ikväll blir det mys med familjen och min stackars pojkvän som har fått en hockeyklubba i ögat. Håller på att frysa ihjäl här i denna datasal så nu ska vi gå härifrån. Har ingen rolig bild att bjuda på heller så det blir ett lika boring inlägg som tidigare i veckan. BYE!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det där med soffan låter klokt och eftersom jag inte har någon säng hemma kunde detinte komma lägligare <3

2010-02-08 @ 14:27:01

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0