26 februari

Sorry för dålig uppdatering, har inte haft varken tid eller lust att blogga. Som jag sa så har vi baldershowen hela dagarna så jag har varit på Nordanå. Tapeten är uppsatt och golvet är lagt i mitt rum nu och jag säger bara äntligen! Jag som inte har haft något rum att stänga in mig i, sova i och bara vara i. Gubbarna som skulle fixa och dona strulade till det, eller om det var leveransen... Men nu har vi burit in alla saker och det är jättefint. Vi har ju dock inte varit till IKEA så än är det inte fulländat ;-) Jag är iallafall jättenöjd och jag ska visa bild sen.

Nu ska jag mysa med D. Han tittar på semifinalen i hockeyn, USA leder med 5-0 i första perioden så då försökte jag med "Äh, nu vet vi ju vilka som vinner, då behöver vi ju inte fortsätta se?" men det ville han tydligen ändå...

Näe, nu hann det bli 6-0. Då stänger vi av tycker jag!


Kommentarer
Postat av: elise

hehe;D fast han kan inte ta mitt rum, för jag ska lämna kvar sängen:) för att jag ska kunna vara här ibland ändå. tex köra skoter, på sommarna osv:) bara ibland när jag vill!

2010-02-27 @ 15:56:42
URL: http://llis.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0