24 februari

När inte ens Hanapee får mig att le, då är det illa. När ens vänner snackar skit om en bakom ens rygg som man gjorde i årskurs 4, då är det illa. När man inte kommer på vad meningen med livet är, då är det illa. När man vill sova för att man inte vill vara vaken istället för att man är trött, då är det illa. När man inte längre vet vad man vill när det gäller helt självklara saker, då är det verkligen illa. När man inte vet vart man har sina vänner...  Jag vet inte vad jag ska skriva, är helt tom. Vill bara ge upp.


It's like wishing for rain as I stand in the desert.

Kommentarer
Postat av: julia

när det är som värst kan det bara bli bättre, tänk utlandet, tänk studenten, tänk på din familj=) you can do it

2010-02-25 @ 09:10:23
Postat av: Anonym

hehe äsch :] är inte så förtjust i att visa fejjan, vi kanske kan bytlåna över en helg eller två så kan jag vara med på kort?=)

2010-02-25 @ 19:20:13
Postat av: Sandra

Vad du än gör, ge inte upp.

Kämpa vidare, dina riktiga vänner står vid din sida!

Likaså gör jag, kämpa vännen<3

2010-02-26 @ 20:20:53

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0