18 februari (kortskrivandes...)

Åh, vilken mysig dag. Trots att den var lång, 08.30-16.00. Började dagen med bild där vi håller på göra så kallade "livsvävar". Svårt att förklara men vi ska iallafall vara kreativa och göra våra liv från 1 års ålder fram till nu med vänner, familj, kärlek, roliga händelser/upplevelser osv. Jag älskar att pyssla, rita, klippa och klistra fastän jag inte ens är bra på det. Efter den hade vi kommunikation då jag var först ut att redovisa, gick väl sådär. Hatar att redovisa själv, i grupp går det betydligt bättre för då har man sitt "stöd" bredvid sig. Dagen fortsatte med 2 timmar och 20 minuters hål då jag & Sandra satte oss ensamma i bildsalen och knåpade på bara för skojs skull. Sen hade vi samhälls & som slut på dagen hade vi ergonomi.

Efter det hämtade jag Filippa, vi åt middag tillsammans och sen bestämde vi oss för att baka kladdmuffins. Jag vet att jag bakade igår också men som jag skrev på facebook - jag kan bara skratta och sjunga Frondas låt "vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?". Näe, alla vet att så enkelt är det inte för mig, ångesten kommer att dyka upp förr eller senare. Och på tal om det kommer jag ihåg att jag har lovat att skriva ett inlägg om min tid som sjuk i anorexia. Inför det inlägget vill jag att ni läsare skriver frågor om det eller vad ni vill att jag ska berätta när det handlar om det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför fick du anorexia?

hur gammal var du och hur länge hade du de?

2010-02-26 @ 18:43:36

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0