11 februari - igen

Nu håller vi på att arbeta om varsin teknisk pryl. Våran lärare startade arbetet med att spela upp låten "en makalös manick" för oss så vi skulle få inspiration, haha! Jag drog lapp och fick nästrimmer men fick gladeligen byta till dator istället. Finns nog betydligt mer att berätta om det ;-)

En annan spännande nyhet - Det blir nog balen för mig ändå! Har varit halvsugen på det men sen la jag det som på hyllan. Förra året när jag såg på balen så såg jag min drömklänning och nu när jag såg att den var till salu så blev jag helt plötsligt väldigt sugen på att gå - med den på kroppen! Hoppas det inte är massa andra som vill ha den nudå. Bild kommer...... inte. Ni får väl placera er i publiken i juni istället!


Kommentarer
Postat av: sandra

blir dennis din man? ;)

2010-02-11 @ 18:46:37
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0