29 december

Småkronorna kammade hem vinsten igår med 2-0 och båda målen gjordes första perioden så vi missade ingenting som stängde datorn efter andra perioden. Båda två sov väldigt gott inatt trots att jag känner mig hängig och jätterisig. Skönt att svälja taggtråd liksom? Har även blåsor på tungan så det gör ont att äta och har värk i hela kroppen - ingen höjdare. Därför lät Dennis mig sova tills jag vaknade även om det vart snäppet för länge. Vi måste få det varmare här i lägenheten annars kommer vi förfrysa innan årsskiftet. Vill bara ha allting klaaaaart! Vill att IKEA-sakerna ska komma så vi kan bygga ihop tvbänken, soffbordet, bokhyllan osv. Vill att soffan ska komma (hata att det är 6-8 veckors väntetid?!?! Tur att vi får låna 2 soffor tills vidare) och vill att resten av golvet ska komma så att vi kan lägga klart. Sen är det inte så mycket kvar. "Bara" att bygga ihop allt och få allt på sin plats. Snart ser det ju hemtrevligt ut och det är först då man vill börja bjuda hit folk!

← Vårat nya golv
Det gamla →


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0