21 december

Som ni såg så var det ingen uppdatering igår. Hade annat för mig helt enkelt, var bland annat i lägenheten och packade upp kläder, satte fast handtag på skåpluckor och lådor i köket, satte upp lite gardiner, hämtade ut tapeter och D's skrivbord som hade kommit och sådär. Nu är köket helt klart, det är färdigtapetserat i vardagsrummet så det som är kvar nu: lägga golv i vardagsrummet och tapetsera hallen! Idag har vi varit och köpt saker i löpande band, fytusan vad pengarna rinner iväg. Vi lyckades komma överens om ett golv till vardagsrummet så det blev köpt idag, vi har även hunnit med att köpa ännu fler julklappar åt oss själva - taklampa, klocka osv till köket, världens mjukaste pläd osvosv. Filippas julklapp är köpt och hon kommer skina som en sol när den öppnas för jag har hört henne säga att hon vill ha en sån flera gånger! Tyvärr är hon gammal nog att hitta in till min blogg så jag tänker inte skriva vad det är.

När vi kom till lägenheten idag så hade vi även fått våra allra första julkort. Det första var från min familj och det andra var från Dennis söta mormor, haha ♥


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0