00.35

Sa jag att vi aldrig bangar? Det tar jag tillbaka, åtninstone för mig själv! Jag tog mitt förnuft till fånga efter 3 mojitodrinkar och fick skjuts hem istället för att hänga med dom andra till krogen. När man är halvrisig, otaggad och allmänt trött så blir det inte mycket roligare av att gå ut. Speciellt inte då man vet att man måste hålla sig under en viss gräns eftersom man ska upp tidigt morgonen efter medan dom andra försöker få en att gå "all in" tillsammans med dom. Nä, jag plockade hem lite extra vuxenpoäng genom att gå hem istället och då kommer jag må bättre imorgon! Som grädden på moset (eller pricken över i:et) så ska jag även sova själv för första natten på väääldigt länge. Hatar att sova utan Dennis men det får lov att gå, jag måste ju kunna andas och leva utan honom (för några timmar, haha).


Näe okej, jag är tjurig för att jag inte fick en enda sak i julklappsleken.... TIDEN GICK FÖR SNABBT. Hehe eller nått. Nu ska jag slå igång Cougar town medan mina brudar skakar rumpa på s8.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0