18 december

Imorse klev jag upp tidigare än jag brukar när jag är ledig, vi åkte upp till solbacken och det blev en massa småklappar köpta. Blir lätt så när man ska vara med i julklappsleken med 4 olika sällskap, haha! Har sen dess slagit in alla dessa + massa fler och städat mitt rum. Imorgon fyller nämligen lillan 10 år och ikväll ska hon ha "party" här hemma. Så länge dom bara dricker hallonsoda så är det lugnt för mig :-) Jag drar mig självklart härifrån för att slippa detta och ska, som jag skrev igår, spendera min kväll med tjejerna! Vi har varit väldigt veliga om vi ska festa eller inte med tanke på att hälften av oss är väldigt förkylda, febriga, hängiga m.m. men det visade sig att vi bangar aldrig.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0