16 december

Imorgon är det precis en vecka kvar till julafton. Hur sjukt är inte det? Jag har iallafall inte köpt en enda julklapp än, borde jag ha ångest och känna mig stressad då? Ja, kan tyckas men det är jag faktiskt inte. Får ta en heldag på stan/solbacken så ska det nog lösa sig!

På tal om att jag tänkte lägga in en bild på nyårsklänningen som jag tydligen bestämt mig för att inte ha (utan jag har tänkt vara ute i sista sekund lik förbannat) så har jag även massa skor som ska bort nu som jag rensat. Det är mest typ pumps och sommarskor. Men jag vet inte om någon är intresserad? Ni kommenterar ju iallafall inte och då orkar jag ju inte fota allt och lägga upp det i onödan??? JALLA JALLA

Kommentarer
Postat av: elise

få se klänningen! :)

och lägg upp skorna också!

2010-12-16 @ 20:55:52
URL: http://llis.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0