14 december

Igår var det något fuffens med internet och jag orkade inte anstränga mig till att kunna blogga så bloggen fick stå stilla helt enkelt. Vad som har hänt sen sist? Jag har målat elementen vita i lägenheten för av någon anledning var dom mörkgråa = inte så fint. Det känns som att vi hittar något nytt att måla/göra om hela tiden. Janne & Dennis har satt upp en "underlagstapet" och just nu är D och hämtar våran fototapet som har anlänt så den sätts förhoppningsvis upp ikväll. Vi har även nyss varit på Jysk och köpt en säng, pengarna bara flyger iväg. I övrigt så har mamma klippt mina toppar (det har aldrig behövts så mycket som denna gång, hade äckligt slitna toppar), vi har börjat se serien "Supernatural" och Dennis har tappat sin iPhone i golvet så displayen har sprickor all over, jag LED med honom när det hände. Så nu blir det 700 kr i "onödan" för att laga den. Bubben min.



Kommentarer
Postat av: Tobias

Hur många gånger har jag inte sagt åt dig att se serien? ; )

2011-01-02 @ 21:28:49
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0