RAISE YOUR GLASS

Hela dagen har jag fixat med packning osv. Jag & mamma har gått igenom julsaker som jag får ta och så har alla mina skokartonger kommit till nytta eftersom nagellack, hårprodukter, hudkrämer och småtjoller också ska packas ner! Just nu kan jag inte packa mer för vi har slut flyttkartonger så det jobbigaste av allt är kvar till imorgon - garderoberna. Gruvar mig inför det men det måste ju också göras.

 

Och när vi ändå är inne på ämnet - ikväll ska vi till lägenheten för att "godkänna städningen" så det ska bli kul att äntligen få komma dit och se allt live igen. Och tidigt imorgon får vi nycklarna så då är det bara att börja lasta in saker. IHHH!



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0