GAME ON!

Sitter och gråter av glädje över en kommentar som min älskade Sandra skrivit "HAHAHHAHAHA gråter av skratt. din såndär näsvinge påminner så mycket om den "mycket märkliga" kvällen. shit pommes. fyfan så bra du är! hade så jävla bra sommar för vi var med varandra så mycket och du är bäst bäst bäst älskar dig!". Känner för stunden ett visst hat mot Thailand eftersom jag skulle vilja att hon kom hem nu nu nu. Idag har jag varit och fixat det allra sista och ikväll är det julklappsleken och mys med bästa familjen. Alla som spelat det med mig tidigare har sagt att dom inte ska sitta bredvid mig denna gång för som mamma sa så kan man vips lustigt få en armbåge i ögat eller nått.

Jag går in i leken, gör min grej och kommer ut som vinnare, så är det när det gäller denna lek. I wish. Det är i princip liv eller död. Haha låt bäste man/kvinna vinna!


Kommentarer
Postat av: sandra

vi ses så fort jag kommer hem!!! jag smsar direkt jag lämnar huset med bilen för en liten rundtur, då ska jag träffa dig så se till att inte må röv efter annandan!! love u

2010-12-24 @ 17:19:45
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0