Dagen efter...

Att man mår skit idag bevisar ju bara hur roligt man hade igår. Förfesten var hur härlig som helst med nytt folk, allsång, ölspel och lite allt möjligt och station var inte lika grisigt som jag hade tänkt mig, eller så var jag för packad för att lägga märke till det. Att vi var 4 brudar som beställde dom starkaste shotsen dom hade var inte det smartaste drag vi gjort men för stunden kändes det tydligen som det ultimata. Hur jag har mått idag? Ja, tidigt imorse började jag hänga över toalettstolen och sen dess blev det ett antal gånger till. "När ska du lära dig?" är en ständig fråga från mina föräldrar och det undrar jag med. Har börjat bli så sjukt bakis när jag dricker och sen spyr jag i princip varje gång på natten/morgonen efter. Annars idag så har vi varit och kikat på soffan vi ska köpa och varit till lägenheten med alla julklappar. Nu ska jag duscha så jag börjar likna en människa igen och senare väntar 3D-bio!



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0