BEST OF 2010 ♥

Avslutar med en bild då jag var påväg att sparka Patrick i huvudet. Ibland kunde han göra en så otroligt förbannad på lektionerna. (Men det gjorde jag såklart inte, snäll som jag är!)

Som ni ser så har jag lagt in bilder på låååångt ifrån allt som hänt under året och att höjdpunkterna är balen, studenten, turkiet, sommarfester och det är några av de allra bästa stunderna detta år. TACK TILL ALLA som gjort detta år så fantastiskt bra!

(Hade gärna haft massor med bilder på min älskade Slusan också för du är absolut en av dom bästa 2010, saknar dig ♥)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHA gråter av skratt. din såndär näsvinge påminner så mycket om den "mycket märkliga" kvällen. shit pommes. fyfan så bra du är! hade så jävla bra sommar för vi var med varandra så mycket och du är bäst bäst bäst älskar dig!

2010-12-23 @ 15:26:26
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0