7 december

Åh, äntligen en stund över för att ligga i sängen med datorn på magen för att bara få vara för sig själv en stund. Vi har jobbat i lägenheten hela dagen, känns som att det aldrig kommer ta slut med saker att göra men det går faktiskt framåt. Bara tanken av hur fint det kommer bli när det är klart gör en taggad till att fortsätta ju! Idag har vi haft 2 hjälpredor där (tackar och bockar!) och då går det ju snäppet fortare än om vi skulle vara själva. Imorgon ska Janne dit och spackla vardagsrummet och hallen och sen är det bara upp till oss att välja tapeter färdigt och när dom är uppsatta är det mesta klart.

Vi har även hunnit se hockeyn som åter igen slutade i förlängning och straffar och ännu en gång höll mina nerver för det och AIK kammade hem 2 poäng. Nu ska jag kika vidare på tapeter och sen ska jag lägga mig, är så jäkla trött. Både jag & Dennis jobbar imorgon så det blir direkt till lägenheten för att fixa efter det. Det är jobbigt MEN väldigt kul!



Förresten.. Självklart ska jag lägga in bilder på resultat sen! Kommer vara för nöjd för att INTE göra det ;-) Hehe. Så håll ut mina vänner.

Kommentarer
Postat av: simmeee

Du kan ju glömma att jag inte kommer att få se lägenheten när jag är i skeå

2010-12-11 @ 19:17:54
URL: http://www.twentyfourdesign.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0