25 december

Igår hade vi den bästa och mest sjuka (på ett positivt sätt) julafton! Julklapparna var över all förväntan och jag kan för första gången i mitt liv erkänna att jag är bortskämd då jag fick allt jag ville ha + massa mer och även något jag aldrig ens tippat på att jag skulle få. Mysigt hade vi också, var hos mamma första delen av dagen och sen åkte vi vidare till pappa. Mycket spel, julgodis, prat och underbart sällskap - precis som en bra julafton ska vara! Jag har använt min kamera väldigt flitigt så bilder kommer upp senare. Kom för en stund sen hem från farmor och farfar där släkten har varit och nu myser jag med familjen framför Fångarna på fortet. Imorgon är det dags att kriga lite på mellandagsrean, åka en sväng för att träffa ytterligare lite släkt och på kvällen nalkas förfest med ett härligt gäng och sedan utgång, toppenbra!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag undrar om du skulle vilja berätta vad du använder för make up produkter? På bilderna på dig är du jämt så snyggt naurligt sminkad.

Trots att jag inte känner dig alls så har jag följt din blogg väldigt länge och jag tycker verkligen om den, man kan känna igen sig i det du skriver och du skriver allt på ett intressant sätt. En vän till mig tipsade om din blogg och efter det har jag varit fast! :)

Hoppas du fortsätter skriva! Kram Alexandra

2010-12-27 @ 16:02:39

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0