2 december

Once again - fan vad tiden går snabbt. December redan? Julafton om 22 dagar? Gör allt jag kan för att känna julstämning iaf, sitter och lyssnar på julmusik och ska snart fika lite lussebullar. Vi har köpt hem pepparkaksdeg nu så jag och Filippa ska baka när vi har tid!

Idag har jag varit på fritidset där jag ska vara i kommande 2 veckor nu. Skönt att få ett och samma ställe att vara på så man slipper fara runt en massa. Likadant var det ju på förra stället jag var på - en förskola där jag varit ett tag nu. Man lär ju känna både personalen och barnen på ett helt annat sätt och för att inte nämna föräldrarna. Tycker inte alls om att vara på ett nytt ställe då man inte har någon aning om vem föräldern ska hämta.

Nu ska jag iallafall packa några fler flyttkartonger < det skrev jag för ungefär 20 minuter sen. Sedan dess har jag letat en jullåt som jag inte kom på vad den hette. Det var iallafall "The little drummer boy", tycker den är så himla fin och julig.

Bilder från dagens lilla utflykt.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0