12 december

Igår hade jag fullt upp hela dagen. Till en början så åt jag som sagt lunch på stan med två favorittjejer och när D hade slutat jobba åkte vi direkt till lägenheten för att måla (efter att jag tvingat övertalat honom att köpa ett par skor till mig i julklapp, hehe). Nu målar vi skåpluckor, lådor och själva "stommen" där allt sitter. Vid 18.15-tiden åkte vi till ladan för att möta upp Emelie & Jesper för att se AIK-Färjestad som visade sig bli en riktigt bra match! AIK kämpade hela vägen och det räckte till 5-2. Efter matchen drog vi åt olika håll och vi åkte faktiskt till läggan för att fortsätta målningen. Kändes ju halverst att göra det en lördagkväll men vill man få det klart så måste man ju lägga ner tid på det. Imorgon blir det nog en hel dag där, nu är det dags för tapetsering i hall och vardagsrum. Får se om mina föräldrar har tid över för att hjälpa oss med det!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0