00.50

Idag har jag hunnit med massa saker. Jag har jobbat, bakat lussebullar med barnen på fritids, fortsatt mitt bakande när jag kom hem och bakade pepparkakor med Filippa & Maja. Tar vara på "sista tiden med gänget" och myst med familjen ikväll. Orkar inte uppdatera nu för jag ska sova men jag har varit aktiv med min kamera så imorgon kommer det nog in bilder. Om jag hinner vill säga, har flera saker inbokade imorgon med. Men vi ser väl, tills vidare säger jag bara: JAY SMITH!!!!

Visserligen inte ett klipp från kvällens avsnitt, men ändå... Som jag sagt tidigare - han är guden. Och han är vidare till final för att spöa skiten ur Minnah!


Kommentarer
Postat av: sandra

det kan jag göööra om jag hittar! vilken storlek hun? :-) love u more

2010-12-04 @ 11:30:14
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0