You make my world go around.

Hade fruktansvärt roligt igår! Har så många gånger spelat 'Med andra ord' men det har aldrig varit så roligt som när man hade fått i sig lite för mycket öl. Finns film på hur högt och vilt jag skrek och skrattade och då jag vid ett tillfälle vann och skrek "YES, SÅ VIKTIGT!!!!!!" allt jag kan. Som sagt, för mycket av det goda, kubbspel, sällskapsspel, nytt folk och sen olles - mycket trevligt. Hoppas jag får bilderna av Ida snart (jag vet att du läser tjompan) ;-).

Idag vaknade jag upp med illamående och huvudvärk, så som det brukar vara efter en halverst vild kväll. Vid 4-tiden drog jag och bror till farmor och farfar för middag och sådär och sen när jag kom hem igen så kom det hit massa folk! Vi har busat på som bara vi kan och alla drog ganska tidigt för dom flesta var trötta efter gårdagen.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0