You can't handle me

Har sovit alldeles för länge idag men det var nog mest för att det tog ett jäkla tag att somna inatt. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för vi ska till kusinerna och fira moster som fyller år. Har hört rykten om att det ska bjudas på surströmming och tacka vet jag att hon brukar göra köttbullar till vi som inte äter suring, annars vet jag inte hur jag skulle överleva.

Ska försöka fota allt lite mer så att jag har några bilder att lägga in här, fler bilder desto roligare, right?

PS. Nu blev jag väldigt förvirrad när jag skulle skriva dagens datum som rubrik. På datorn står det att det är den 23e augusti och på min iphone står det att det är 24e? Borde vara det sistnämnda eftersom moster fyller år det datumet. DS.



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0