7 augusti

Hejhallå. Vi har precis landat i stugan efter dagens tripp. Vi låg bra till tidsmässigt efter vi lämnat det gulblåa varuhuset men då hade vi kvar dom andra butikerna. Tog även lite längre tid än väntat påväg hem. Vi var tvungna att ta en liten omväg pga en olycka. Det var nästan en likadan som den för någon vecka sen, på E4:an, en bil kolliderade med en buss. En tioårig flicka dog och hennes mamma är svårt skadad. Sant att det ska hända igen? Fy så hemskt.. Vi kom iallafall dit just efter det hänt och fick inte passera där.

Jag kommer inte åka in till stan för att kunna fara på stugfesten för min kropp är inte i form för det. Jag har haft huvudvärk halva dagen och knaprat alvedon för att göra det bättre men ingenting har fungerat. Måste vara "sjukan" som spökar fortfarande så jag (mamma) tog det kloka beslutet att jag skulle ta det lugnt ikväll. Kommer ändå bli mer sjuk om jag festar, badar osv ikväll och jag har redan missat för många jobbdagar.

Vi kom iallafall hem med massa nya saker och jag orkar inte skriva allt och kämpa för att lägga in bilder för ni kommenterar ändå inte. Haaaadeee!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0